Handelsbetingelser

 

1. NÅR DU HAR BESTILT:
Når du har bestilt varer på butikmarolle.dk, modtager du automatisk en email, hvoraf det fremgår, hvilke produkter du har bestilt samt prisen på disse. Denne mail er en elektronisk kvittering og ikke en juridisk bindende ordrebekræftelse. Butik Marolle kan der efter annullere bestillingen, i så fald der er tale om tekniske problemer, trykfejl, udsolgte varer eller lignende.
Du vil modtage den endelige ordrebekræftelse sammen med dine varer.

2. PRISER:
Alle de angivne priser er inklusiv 25% moms og i danske kroner. Der tages forbehold for pris- og tastefejl.

3. BETALING:
Du kan bestille og betale online via: Dankort, VisaDankort, eDankort.
De oplysninger du giver omkring dit kort, bliver sendt krypteret til PBS og bliver på intet tidspunkt gemt af Butik Marolle.

4. FORSENDELSE OG LEVERING: Vi bestræber os på, at varer bestilt inden kl. 12 bliver sendt samme dag. Den angivne fragtpris er per forsendelse, og uafhængig af hvor mange produkter du køber. Ansvaret for varen ligger hos Butik Marolle, indtil du modtager pakken. Vi leverer med Post Danmark i hele Danmark, dog ikke Grønland og Færørerne.
Fragtprisen er 35 kr. 

5. FORTRYDELSESRET:
Butik Marolle yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget i. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan returnere en vare, ved at afvise modtagelse når pakken kommer eller sende den retur til Butik Marolle. Når du returnerer varer, oplys da venligst det konto nummer hvorpå beløbet skal indsættes. Vi bytter gerne til en anden størrelse. Hvis du ønsker dette, henstiller vi til, at du laver en ny bestilling og beder om beløbet refunderet for bytte-varen.

6. REKLAMATIONSRET
I overensstemmelse med købeloven ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Dette betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt kontakte Butik Marolle.